Aniversarea, mixerul și tortul

A venit ziua de naștere a soției și m-am gândit că e timpul să-i fac o surpriză. Și pentru că cel mai potrivit cadou pentru o aniversare este tortul, am vrut să-mi pun la încercare talentul de bucătar. Iar, pâna la urmă, ce poate fi așa de greu, din cunoștințele mele, tortul este un blat umplut cu ceva și acoperit cu altceva.
Reteta pentru blat este următoarea: se ia una bucata Google și se dă search după “blat de tort” și primul rezultat găsit e sigur cel mai bun pentru că altul nu am mai încercat niciodata.
Tehnica de preparare: Se cauta mixerul cu care se freacă gălbenușurile cu toate ingredientele specificate în retetă de atotștiutorul Google, pâna iese ceva ce ar fi prima parte a blatului.Apoi tot cu mixerul spălat în prealabil frecăm și albușurile, iar ceea ce rezultă dupa 4-5 minute de bâzâială amestecăm cu prima parte a compoziției și totul se pune în tavă la cuptor timp de 40 de minute.E recomandat să folosiți o tavă potrivită, eu am ales-o pe cea care mi-a cazut prima în mână și abia a încăput în cuptor de mare ce era.
Umplutura: Aici e și mai simplu. De la cel mai apropiat magazin din cartier se ia un plic pe care scrie cremă de cacao (vanilie sau alte arome) pentru prăjituri, o pungă de lapte și o cutie de smântână.
Tot mixerul e personajul principal și pentru prepararea cremei, dupa cum ne arată instrucțiunile de pe ambalaj, iar frișca e smântâna bătută cu zahăr, pentru asta chiar nu am avut nevoie de nici o rețetă.
Când vine timpul pentru umplut, se ia blatul de tort (care între timp s-a răcit și s-a lasat de tot și e foarte îngust ) și se taie cu foarte mare atenție pe lățime, se pune crema în mijloc, se orneaza cu friscă, se pune pe fundul unei tăvi de sevit bere pentru că farfurie așa de mare nu avem, apoi facem loc în frigider să-l dăm la rece.
Și ca surpriza să fie completă, până ajunge soția acasă, mergem și cumpăram o șampanie, un buchet de flori si bineințeles un alt tort care nu poate lipsi de la o asemenea ocazie specială.
Pană la urmă nu e mare filosofie să faci un tort dacă ai in casă mixer, calculator, aragaz și frigider suficient de mare. În  fotografie e chiar rezultatul muncii mele, să știti că tortul arata nasol nu din cauză că sunt nepriceput, ci pentru că poza e facută cu telefonul mobil, aparatul foto fiind stricat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Casa din vis

Netflix Membership #Giveaway