Curriculum vitae

Curriculum vitae
După aproape o lună de când am intrat in lumea bloggerilor, am considerat că a cam venit timpul să prezint un scurt CV, nu că mi l-ar fi cerut cineva, dar cred că așa e frumos.

Sunt născut în august ’76 in Făgaras, județul Brașov, actualmente locuiesc în Botoșani, căsătorit, am un băiețel de 4 ani si un pic, foarte curios, se bagă peste tot, este prezent inclusiv in aceste pagini, altfel nu se poate.

La revoluție eram in clasa a VIII-a,apoi din 1990 am inceput contabilitatea la Sendriceni, un liceu agricol din județul Botosani, facultatea am ratat-o,a urmat armata la Mediaș si Deveselu. Altceva, în afara unui loc III la un concurs național pe meserii din clasa a XI-a (contabilitate) nu am cu ce realizări să mă laud, sunt doar unul din procentele statistice.

De ce blog? Nu mai găseam nimic nou “de umplut timpul” pe internet, așa că am zis să incerc ceva ce n-am mai facut până acum, de aici si titlul blogului.

Nu am pretenție de mare scriitor, punctul meu forte fiind mai mult știintele exacte, de aceea încă nu stiu spre ce conținut mă voi îndrepta, deocamdată mă bazez pe inspiratia de moment, care deocamdată e unica solutie.

Am să mai revin in timpul următor cu momente de viață care consider că ar merita menționate și, pentru că nu-mi place voba lungă, închei pentru moment prezentarea CV-ului.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Casa din vis

Netflix Membership #Giveaway