Dekstop sau laptop?

Dekstop sau laptop?

Cu ceva timp în urmă nu-mi era necesar un calculator acasă, prin natura locului de muncă,unde, deși stăteam uneori câte o oră sau două peste program, puteam folosi calculatorul și în interes personal.
Dar a venit  timpul, din motive financiare, să-mi schimb jobul, și nemaiavând aceleași condiții ca la serviciul anterior, a venit momentul sa fac achizitia pe care tot o amânam și a trebuit să mă decid intre un sistem desktop care era mai avantajos la timpul respectiv raportat la preț/calitate și între actualul meu laptop.
Principalul motiv a fost că imi doream neapărat ceva portabil, indiferent de pret, dar n-am spus nimănui, am cautat “argumente” , să mă conving că aceasta este alegerea potrivită pentru mine.
Primul motiv dintre cele căutate a fost lipsa spațiului fizic, pe atunci stăteam intr-o garsonieră și am cosiderat că nu am loc suficient, garsoniera nu era chiar mică, se găsea un colț de cameră și pentru noua achiziție, dar, pâna la urmă, primul “motiv” a fost bifat.
Al doilea motiv a fost copilul, care la timpul respectiv avea cam un an si jumătate, abia  “scăpase la picioare”, și nu stătea locului o clipă. Un desktop are multe cabluri si cel mic, fiind foarte curios, se poate agăta de ele, și se poate lovi. Cablurile n-au fost obiectul atracției juniorului, în schimb i-a placut tare mult displayul laptopului căruia, arătându-i jucariile lui preferate,niște masinuțe suficient de robuste, l-a crăpat.
Indiferent de argumentele pro sau contra, sunt foarte mulțumit de alegerea făcuta la timpul respectiv dar noua provocare apăruta, tableta, îmi dă de gândit pentru o eventuală alegere in viitorul apropiat, mai ales că noul membru al familiei, deși nu are incă cinci ani, începe să aibă pretenții în domeniul IT.
Mulțumesc haotik și neapărat un like pentru evoMAG.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Casa din vis

Netflix Membership #Giveaway