Worldwide Contest

Worldwide Contest
Căutarea de noi modalitați de umplut timpul m-a dus și în zona concursurilor gratuite cu premii. La noi in țară deja exista lideri pentru acest domeniu, de aceea am încercat să caut ceva diferit de ceea ce se oferă momentan și mi-am axat căutarile pe la vecinii noștri mai apropiați sau mai îndepărtati.
Rezultatul a fost că m-am decis sa dedic o pagină specială acestui domeniu, pagina pe care sper să o pot actualiza cu noi informații, dacă nu zilnic, măcar la doua zile, deoarece mi s-a părut interesant atât modul de organizare al concursurilor, cât și ușurința cu care se poate participa.
Iată un rezumat:
Marea majoritate a siteurilor  găsite nu cer înregistrare, participarea se face, de cele mai multe ori prin Rafflecopter, un formular foarte usor de completat pe care-l am și eu pe pagina Concursului de umplut timpul.
Mai trebuie doar minime cunostinte de limbă engleză (sau un translator online de care mă ajut si eu), o adresă de e-mail si, în caz de câstig, cont de Paypal, care se face foarte ușor  pe baza adresei de e-mail.
Pentru șanse suplimentare la tragerea la sorți ar mai trebui conturi pe facebook, twitter, linkedin sau alte rețele sociale dar nu e obligatoriu.
Pentru a participa se cere, în general, postarea de comentarii simple la un articol, like sau share pe Facebook, follow pe Twitter, sau votarea in diferite topuri.
De retinut este faptul ca o singură cerinta este obligatorie, maxim două, cele optionale doar mărind șansele pentru tragerea la sorți.
Curioși ? Am grupat concursurile  pe noua mea pagină Worldwide Contest, aruncați o privire, iar apoi, dacă veți crede că merită vă puteți abona prin e-mail pentru a fi la curent cu noutațile, sau, tot asa de bine, un like pe facebook vă va ține aproape noile postări de pe Ceva de umplut timpul…

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Casa din vis

Netflix Membership #Giveaway