Obiecte de vacanta


Mai este putin timp si da vara peste noi, vine caldura si deja incepem sa ne gandim, daca nu am facut-o deja, la evadare intr-o cat de scurta si cat mai frumoasa vacanta.
Idealul meu de vacanta ar fi sa merg macar o saptamana intr-un loc uitat de lume, fara telefon, internet, televizor sau orice are legatura cu actualitatea din timpul prezent.
Pentru a ne face cat mai placut timpul petrecut cu aceasta ocazie, e bine sa vizitam cat mai repede magazinele de profil pentru a avea pregatite cele necesare cand vine vremea plecarii in vacanta.
Asa ca astazi m-am oprit la evoMag.ro pentru a vedea ce oferte noi gasesc pentru petrecerea timpului departe de casa.
Si cum nu se poate vacanta fara amintiri, prima oprire a fost la raionul foto. Aici cel mai potrivit aparat foto mi s-a parut modelul Fujifilm Finepix S2960 care m-a impresionat  in special pentru functiile de zoom cu care se pot surprinde de la cele mai mici detalii de la o apropiere de 2 cm pana la detalii clare facute la distante considerabile datorita zoomului optic de 18x.
Faptul ca are in dotare tot ce-i trebuie - geanta, card de 4GB plus incarcator cu 4 acumulatori scuteste de bataia de cap de a cauta si aceste accesorii de care nu ne putem lipsi.
Pentru ca sunt curios din fire si vreau sa vad inaintea altora cele mai indepartate detalii m-am gandit ca pentru vacanta mea ar fi ideal si ceva din categoria Binocluri.
Aici nu ma pricep prea bine asa ca alegerea am facut-o comparand mai multe produse avand pretul relative apropiat si in cele din urma m-am oprit la modelul  PENTAX DCF-SW 10x25 in special pentru greutatea sa redusa de doar 300g si a faptului ca este rezistent la apa.
Motivarea alegerii celui de-al treilea produs este gasirea cu usurinta a celor mai bune rute pe care le avem de parcurs pentru a ajunge cu bine la destinatie atat la dus cat si la intors, asa am ajuns si in sectorul cu sisteme de navigatie GPS.
Pentru ca nu am vazut inca suficiente locuri din tara pe cate mi-as fi dorit, si inca nu am de gand sa plec in Europa cu masina, alegerea potrivita pentru mine ar fi un Sistem de Navigatie UrbanPilot care are inclus si harta Romaniei.
Cam aceasta ar fi alegerea mea pentru cele trei produse potrivite pentru vacanta ideala pentru mine.
Daca aveti alte pareri despre acest subiect, alegeti 3 obiecte care se regasesc pe site-ul evoMAG.ro, scrieti o poveste despe cum credeti ca aceste obiecte iti pot face vacanta mai frumoasa iar pe link-ul acesta de la Haotik.ro veti gasi toate detaliile pentru sansa de a castiga unul dintre premiile puse la bataie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Casa din vis

Netflix Membership #Giveaway