Campionatul Național de Blogging


Despre Campionatul Naționalde Blogging am auzit cu ceva timp in urma, dar initial nu am inteles pre bine despre ce e vorba. De obicei la ce nu inteleg, ori mai analizez ori nu ma bag.
Am scris un advertorial pentru una din campaniile organiazate de BlogalInitiative si, o data cu trimiterea articolului spre validare, chiar daca nu era obligatoriu, mi-am facut cont si pentru Campionatul Național de Blogging.
In scurt timp am primit prin mail validarea articolului plus aprobarea contului pentru campionat. Intru sa verific clasamentul, si surpriza, m-am trezit ca sunt pe locul cu 37 din 128, cu 30 de puncte. Initial am zis ca sigur e o greseala.
Dupa ce mai citesc regulamentul inca o data, de data asta cu ceva mai multa atentie, bag de seama ca primesc puncte pentru simplul fapt ca scriu pe blog, indiferent daca particip sau nu la campaniile organizate de BlogalInitiative.
Am priceput instantaneu - chiar daca m-am inscris pe aceasta platforma abia ieri, am primit retroactiv cate 1 punct pentru fiecare articol scris pe blog dupa data de 15 septembrie plus 5 puncte pentru advertorial.
Cred ca acesta este cel mai bun lucru pentru un blogger. Esti recompensat doar pentru faptul ca faci ceea ce-ti place – scrii pe blogul tau, fara nici o obligatie de a participa la camapaniile BlogalInitiative. Singura cerinta este sa-ti faci un cont in Campionatul Național de Blogging.
Singura necunoscuta la timpul actual ramane care vor fi produsele si serviciile care se vor putea cumpara cu punctele acumulate dupa lansarea oficiala a Campionatului Național de Blogging. Imi doresc sa fie ceva palpabil, in sensul ca, indiferent cat va costa – 10, 100, 1000 sau 10000 de puncte, sa fie ceva real, chiar daca este un stick de memorie, o minge de fotbal, o excursie la munte sau chiar si o cutie de creioane colorate. Cea mai mare dezamagire a mea ar fi sa constat ca pentru 10 puncte primesc “un cupon de 10% pentru comenzi mai mari de 100 de lei” valabil la "Floraria  ஐஐ ஐ" care face livrari numai intre orele 10-16, in limita a cel mult 5 km.
Chiar daca echipa BlogalInitiative asteapta in aceasta perioada cat mai multe sugestii pentru a imbunatati partile mai putin bune a noii platforme pe care o lanseaza, pentru moment inca nu stiu cum as putea s-o fac pe Gica Contra, si chiar imi pare rau ca inca nu am nimic de criticat. Oricum, adresa lor de email o stiu, si cu prima ocazie cand nu-mi convine ceva, sigur am sa-i contactez si nu ca sa-i laud.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Casa din vis

Netflix Membership #Giveaway