Casa din vis


Acum stau într-un apartament la bloc. De ceva timp, însă, visez la casa pe care mi-aș dori-o într-o zi, undeva în timpul viitor. Am proiectat absolut totul în capul meu - camere, culori, finisaje, decor.
În primul rând visez la o bucătărie caldă, primitoare unde sa gătesc după placul inimii, unde prietenii care vin în vizită să se așeze la o cană de ceai sau un pahar de vin în timp ce pregătim masa împreună.
Mi-aș dori un living spațios, suficient de mare ca toată familia să se adune pentru a ne uita la un film, să citim povești celor mici, să stam de vorbă. Într-un cuvânt, să facem orice, doar să fim împreună.
Casa mea din vis ar trebui să aibă neaparat un șemineu care să-mi aducă aminte de serile de iarnă petrecute lânga soba bunicilor. Și o mulțime foarte mult loc pe pereți pentru ca fotografiile să nu mai stea ascunse în albume.
Alt lucru care nu lipsește din visul meu este o curte mare pentru cei dragi mie. Cu leagăn sub un copac, o masă sub bolta de viță de vie, fântani arteziene în mijlocul unui lac micuț. Și curtea să aiba multă iarbă unde, cei mici dar și cei mari să aiba loc să se joace sub cerul liber. Aș vrea și o verandă sau un cerdac unde să fie o multime de ghivece cu flori care să aduca în jurul casei cât mai multă culoare.
Aceasta e casa la care deocamdată doar visez. 
Și e bine să avem vise, pentru că, cine știe, la un moment dat, când ne așteptăm mai puțin, visele s-ar putea să se îndeplinească.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Netflix Membership #Giveaway