„Haina il face pe om” si „Tricoul il face pe blogger”


Nu imi place sa fiu fotografiat, de aceea pentru inceput mi-a fost greu sa gasesc poze in care, in primul rand sa apar eu, si in al doilea sa mai fiu si imbracat in tricou, dar am scotocit prin arhiva si am gasit cateva fotografii ceva mai vechi dar potrivite cu acest subiect propus de Blogalinitiative pentru zorilestore.ro
Si cum se spune, “o imagine face cat o mie de cuvinte”, am ales doua fotografii iar cu acesta ocazie am sa scriu ceva mai putin, astfel mai reduc uzura tastaturii.
Fotografiile sunt din 2006, tipa care ma sufoca si imi sifoneaza tricoul este actuala  mea sotie mea, pe atunci proaspat casatoriti de numai trei ani, intr-un scurt week-end la munte impreuna cu multi dintre colegii mei.
N-am sa va sufoc acum cu detalii despre frumusetile peisajelor sau alte subiecte pe tema aceasta, reactia sotiei cand a revazut pozele intrece orice amintire pe care as incerca eu sa o aduc in actualitate.
Acum nu stiu cat de serios a vorbit cand mi-a zis ca dupa atatia ani tricoul din fotografii arata aproape la fel de bine ca atunci, in comparatie cu mine care m-am cam “boțit” in ultimii ani. Si, ca sa puna capac, imi spune ca de fapt in ziua aceea era indragostita pana peste cap de tricou, eu de fapt eram doar umerasul, nici macar manechinul de care avea nevoie.

Asa ca, lasand gluma la o parte, chiar daca uneori nici eu nu vreau de multe ori sa recunosc, haina intr-adevar il face pe om, tricouri am purtat dintotdeauna si nu vor lipsi nicicum din garderoba mea de blogger.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Casa din vis

Netflix Membership #Giveaway