Nu cu mult timp în urmă, pe
când era ceva mai mic, copilul meu a avut în câteva rânduri câteva răceli mai serioase
care nu au putut fi tratate decât cu ajutorul injectiilor. Acest fapt i-a adus
băiețelului meu o frică extraordinara fața de tot ce inseamnă halat alb, ceea
ce a dus la refuzul lui categoric de a mai merge vreodată la medic.
Singura modalitate de a-l
face sa-si schimbe atitudinea când era neapărată nevoie să mergem la cate o
consultative la doctor a fost să-i promit că nu va face nici o injectie cu
ocazia acestor vizite. Astfel, prin promisiuni respectate, am reusit să-i câstig
încrederea copilului și să-i schimb părerea vizavi de actul medical.
Promisiunile respectate duc în
timp la căpătarea încrederii, indiferent cine a facut acea promisiune sau cui a
fost făcută. Cu cât mai multe promisiuni sunt respectate, cu atât crește încrederea.
Și, de-a lungul întâmplărilor pe care le trăim în timpul vieții căpătam mai multă
sau mai puțină încredere fața de cei cu care avem contact mai des (șef, coleg,
vecin, polițai, medic…), în funcție de cum suntem tratați de respectivele
persoane.
Câstigarea încrederii față
de un magazin online se face foarte greu. Oktal este un magazin online cu
profil IT&C si membru fondator al Asociației Române a Magazinelor Online
(ARMO) care de-a lungul timpului a avut ca principal obiectiv respectarea
promisiunilor facute clienților.
Imagine din showroom-ul
OKTAL
|
Acest articol l-am scris
pentru SuperBlog 2012, competiție
de blogging creativ organizata anual din 2008.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu