Pe 23 noiembrie
anul acesta Steaua joacă la București cu VfB Stuttgart ultimul său joc acasă din cadrul
grupelor UEFA League. Dorința mea este să fiu prezent pe stadion la acest eveniment, drept urmare am
căutat un hotel la care să trag după terminarea meciului
de fotbal, tinând cont de ora destul de târzie la care se incheie această partidă.
Situat în inima
cartierului financiar, cu multe dintre cele mai căutate destinații din centrul
istoric al orașului în apropiere, NH Bucharest, un hotel modern, de patru stele
se remarcă printr-o ambianță elegantă,
confort rafinat, precum și o locație de neegalat. În apropierea hotelului, la jumătate de oră de mers găsim Palatului Parlamentului, la 10 minute este situată Piata Unirii, iar în vecinătate, în centrul vechi, se
află o gamă largă de cafenele, restaurante, magazine
și obiective culturale.
Istoria NH
Hoteles începe în 1978, când se deschide primul hotel - Ciudad de Pamplona în capitala istorica a regiunii Navarra din Spania. Patru
ani mai târziu, prin încorporarea hotelului NH Calderon din Barcelona, NH Hoteles face primii pași pentru a deveni ceea ce este în prezent, unul dintre cele mai importante lanțuri hoteliere, cu aproximativ 400 de hoteluri în 26 de țări pe 4
continente, ceea ce îl situează printre primele 25 de lanțuri hoteliere din lume.
"Wake Up to
a Better World" - "Să ne trezim într-o lume mai bună" este mesajul pe care ni-l
adresează NH Hoteles. Pentru a susține acest mesaj, NH Hoteles a lansat in 2008 propria
strategie pentru a minimiza impactul asupra mediului înconjurător prin punerea în aplicare a numeroase inițiative care au făcut ca lanțului hotelier să
fie lider lider în protecția mediului, în
special prin scăderea consumului de energie și apă, reducerea emisiilor
de carbon și a deșeurilor.
Din energia
electrică consumată în NH Hoteles, 30% este energie verde care provine din surse
de energie regenerabile, în cea mai mare
parte din energie solară. Unul dintre cele mai noi proiecte-pilot implementate în
hotelurile proprii este producerea energiei necesare
pentru reîncărcarea mașinilor electrice folosind lifturile. Acest lucru este
posibil datorită unui sistem atașat la ascensoare,
care face ca atunci când acestea coboară datorită gravitatiei să producă energie electrică, utilizată apoi pentru a
reîncărca
bateriile mașinilor electrice.
Inspirat din
Spania și din Marea Mediterană cu un parfum de citrice răcoritoare, gelul de duș și șamponul "Agua de la Tierra", marcă proprie NH Hoteles, ajuta de asemenea la pastrarea
mediului deoarece ambalajul este din plastic oxo-biodegradabil, un material revolutionar
și prietenos cu mediul, care se descompune în
mai puțin de 7 ani, față de 300 de ani cât le este necesar ambalajelor convenționale.
O altă inițiativă din programul "Wake Up to a Better
World" deja introdusă în cele mai multe dintre hotelurile NH Hoteles
este instalarea în dusuri de mici dispozitive care
amestecă apa cu aerul, ceea ce a dus la o reducere a consumului de apă la mai mult de 1,5 milioane de metri cubi în ultimii 3
ani, însemnând echivalentul consumului a mai
mult de 7.000 de familii intr-un an.
Experiența
acumulată în cursul istoriei sale de 34 de ani plus oferirea de produse și
servicii cu un standard ridicat de calitate a făcut ca lanțul NH Hoteles să
devină astăzi unul dintre cele mai mari din lume.
Acest articol l-am scris
pentru SuperBlog 2012, o competiție
de blogging creativ organizata anual din 2008.
Sursa: http://corporate.nh-hoteles.es/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu